ماجرای سرقت مسلحانه از مهدکودک تعطیل در پاسداران

به گزارش وبلاگ گربه، تهران (پانا) - رئیس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری 3 دزد مسلح که قصد داشتند از مهدکودکی تعطیل سرقت نمایند، اطلاع داد.

ماجرای سرقت مسلحانه از مهدکودک تعطیل در پاسداران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ محمدرضا ملکوتی در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح روز آدینه نهم آبان ماه، خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 206 قصد سرقت از مهد کودکی را دارند، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری 102 پاسداران برای آنالیز موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی توضیح داد: با حضور گشت خودرویی کلانتری 102 پاسداران به نشانی اعلامی مأموران اعزامی مشاهده کردند، راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 206 با استفاده از دیلم در حال تخریب در ورودی یک مهد کودک است.

سرهنگ ملکوتی با اشاره به اینکه سارقان با مشاهده گشت انتظامی قصد فرار از محل داشتند، گفت: دستور توقف و ایست صادر و یکی از سارقان که خود را در حلقه محاصره مأموران دید با استفاده از سلاح گرم به سمت مأموران یک تیر شلیک که مأموران گشت کلانتری پیروز شدند در یک عملیات پلیسی متهمان را خلع سلاح نمایند.

کلانتر محله پاسداران با بیان اینکه در این عملیات هر سه متهم دستگیر و به همراه خودروی همراه به کلانتری انتقال یافتند، اضافه کرد: متهمان 40 تا 45 ساله به جرم ارتکابی در کلانتری اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ماجرای سرقت مسلحانه از مهدکودک تعطیل در پاسداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای سرقت مسلحانه از مهدکودک تعطیل در پاسداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید