گزارش های نهایی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها منتشر شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ گربه، دبیرخانه هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها سه گزارش نهایی این هیأت و 15 گزارش نهایی کارگروه های مختلف آن را منتشر کرد.

گزارش های نهایی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها منتشر شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ گربه، گزارش های نهایی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها شامل سه گزارش کلان روایت سیلاب های 98-1397 ایران، گزارش پاسخ به سوال های رئیس جمهور در خصوص سیلاب های 1398-1397 ایران و گزارش نهایی روایت، تحلیل، درس آموخته ها و پیشنهادات و نیز 15 گزارش کارگروه های فعال آن است.

علاقه مندان به مطالعه این گزارش ها می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها نسبت به دریافت و مطالعه این گزارش ها اقدام کنند.

گفتنی است، یکی از مهمترین مأموریت های محوله به دانشگاه تهران در سال های اخیر، مأموریت تشکیل هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب های 98-97 است که پس از حدود یک سال فعالیت، با ارائه سه گزارش کلان، 15 گزارش کارگروه ها و بیش از 70 گزارش موضوعی به کار خود انتها داد.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، همچنین با توجه به اهمیت شکل گیری این هیئت و صبغه ملی آن، روابط عمومی دانشگاه تهران از ماه گذشته (اسفند 99) از طریق سلسله مصاحبه هایی با اعضای هیئت، رؤسا و دبیران کارگروه های مختلف، اقدام به بازخوانی گزارش های تخصصی این هیئت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گزارش های نهایی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها منتشر شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش های نهایی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها منتشر شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید