نگاهی به شخصیت های تاثیرگذار در حوزه تاریخ و هویت ایرانی-اسلامی در فرمول جاذبه

به گزارش وبلاگ گربه، تهران (پانا) - فرمول جاذبه عنوان یکی از تازه های شبکه دو سیما در حوزه تاریخ، تمدن و هویت ایرانی -اسلامی است که در ایام ماه مبارک رمضان روانه آنتن می گردد.

نگاهی به شخصیت های تاثیرگذار در حوزه تاریخ و هویت ایرانی-اسلامی در فرمول جاذبه

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ فرمول جاذبه با شعار ماجرای آدم هایی که جذابند به معرفی و زندگی نامه 13 شخصیت تاثیرگذار و عظیمِ مدفون در سرزمین تخت فولاد اصفهان می پردازد.

تخت فولاد بعد از وادی السلام به عنوان دومین گورستان عظیم اسلامی مطرح است که شخصیت های عظیمی در آن آرمیده اند. 13 شخصیتی که در فرمول جاذبه به آنان پرداخته شده به عنوان استوانه و پایه های فرهنگ، تمدن و هویت ایران و اسلام منظور شده اند و کوشش می گردد تا طی این برنامه این عظیمان به نسل جوان معرفی شوند.

این برنامه از گرافیک خاصی بهره می برد و طی آن چهار پژوهشگر جوان با سفر به تخت فولاد اصفهان درباره یکی از این شخصیت های عظیم با یکدیگر مصاحبه می نمایند و به ارائه اطلاعات می پردازند.

جلال الدین همایی، ابوالقاسم میرفندرسکی، جلال تاج اصفهانی، محمدحسین مصورالملکی، سید محمد صمصام، عبدالجواد فلاطوری، محمدباقر زند کرمانی، سلیمان خان رکن الملک، سید محمدباقر درچه ای، حسین خرازی، بی بی مریم بختیاری، نصرت سادات امین، رحیم ارباب، عناوین 13 شخصیتی هستند که در این برنامه به آنها پرداخته شده و معرفی می شوند.

فرمول جاذبه کاریست از گروه معارف به تهیه نمایندگی وحید ملتجی که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما روانه آنتن می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نگاهی به شخصیت های تاثیرگذار در حوزه تاریخ و هویت ایرانی-اسلامی در فرمول جاذبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به شخصیت های تاثیرگذار در حوزه تاریخ و هویت ایرانی-اسلامی در فرمول جاذبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید