60 درصد سوخت خودروها توسط قرارگاه خاتم الانبیا فراوری می گردد

به گزارش وبلاگ گربه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه این قرارگاه در پیشانی جنگ مالی کشور واقع شده است، گفت: امروز 60 درصد سوخت خودروهای سبک و سنگین کشور توسط این نهاد می گردد.

60 درصد سوخت خودروها توسط قرارگاه خاتم الانبیا فراوری می گردد

به گزارش وبلاگ گربه به نقل از ایرنا، سردار سعید محمد عصر دوشنبه 14 بهمن ماه در مراسم تجدید میثاق کارکنان قرارگاه سازندگی خانم الانبیا(ص) به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم امام راحل گفت: 40 درصد بنزین و 20 درصد نفت و گاز کشور توسط پالایشگاه ساخته شده توسط جوانان فعال در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) فراوری می گردد.

وی ادامه داد: زمانی دشمنان کشور با تحریم بنزین به دنبال فشار بر اقتصاد کشور بودند ولی با کوشش جوانان این مرز و بوم امروز ایران اسلامی در حال تبدیل به یکی از کشورهای صادر نماینده بنزین است.

محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) طی 30 سال گذشته کارنامه قابل قبولی در حوزه توسعه زیرساخت های کشور بدست آورده است، اضافه کرد: روزانه 150 میلیون متر مکعب از گاز مصرفی مردم در خانه هایشان توسط این قرارگاه در 6 فاز از منطقه پارس جنوبی فراوری می گردد.

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خانم الانبیا(ص) با احداث چهار هزار کیلومتر راه آهن 35 درصد خطوط ریلی کشور و 60 درصد مترو شهرهای مختلف کشور را احداث نموده است.

محمد با اشاره به اینکه 55 درصد سدها و مخازن آبی کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ساخته شده است، ابراز کرد: ایران اسلامی در زمان پهلوی برای ساخت سد وابسته به کشورهای آمریکا، ایتالیا و کانادا بود که بسیاری از سدهایشان نیز مانند سد لار مسائل فنی فراوان داشت.

این مسئول یادآور شد: جوانان ایران اسلامی امروز که چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران گذشته است توانسته اند آرزوی امام راحل در مورد عدم وابستگی به قدرت های شرق و غرب و استقلال کشور را برآورده نمایند.

محمد به قدرت علمی و نظامی کشور در حال حاضر اشاره و گفت: هم اکنون ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هر روز پرقدرت از دیروز می گردد در حالی که استکبار جهانی هر روز ضعیف تر و روبه افول تر می گردد.

سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به همراه جمعی از کارکنان این نهاد در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور درحرم امام راحل با آرمان های بلند ایشان تجدید بیعت کردند. شرکت نمایندگان در این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نثار تاج گل و قرائت بیانیه و فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "60 درصد سوخت خودروها توسط قرارگاه خاتم الانبیا فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد سوخت خودروها توسط قرارگاه خاتم الانبیا فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید