کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد

به گزارش وبلاگ گربه، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از راستا عملیاتی اجرایی پروژه محور شهرکرد به سامان تنها یک کیلومتر نیازمند آسفالت ریزی است تا این پروژه به اتمام برسد که به علت کمبود و افزایش شدید قیمت قیر در این کار وقفه ایجاد شد.

کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد

حمید ربیعی در گفت وگو با وبلاگ گربه در مورد پروژه کمربندی شمالی شهرکرد(شهرکرد به سامان)، اظهار کرد: این پروژه کمتر از 10 روز احتیاج به کار اجرایی برای اتمام دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: از راستا عملیاتی اجرایی پروژه محور شهرکرد به سامان تنها یک کیلومتر احتیاجمند آسفالت ریزی است تا این پروژه به اتمام برسد که به علت کمبود و افزایش شدید قیمت قیر در این کار وقفه ایجاد شد، رایزنی های لازم برای خرید قیر صورت گرفته است و امروز قیمت نهایی برای خرید اعلام خواهد شد، اعتباری برای خرید قیر نیز تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه در محور کمربندی شمالی شهرکرد علائم هدایت رانندگی نصب و خط کشی نیز صورت گرفته است، گفت: کل طول راستا حدود 6.5 کیلومتر است و باتوجه به چارخطه بودن بعضی قطعات و دوربرگردان های راستا 8.5 کیلومتر جاده سازی صورت گرفته است.

ربیعی با بیان اینکه مطالبات پیمانکار محور کمربندی شمالی شهرکرد به طور کامل پرداخت شده است، گفت: به محض تامین قیر پس از 10 روز این راستا تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد، این پروژه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه که در آینده ای نزدیک به استان سفر خواهد نمود افتتاح می گردد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در انتها با اشاره به اینکه تامین روشنایی محور کمربندی شمالی شهرکرد چندان مطرح نیست، یادآور شد: در تقاطع های این محور چراغ چشمک زن نصب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید