همایشها و نمایشگاه ها

50 کتاب پیشنهادی خبرنگاران مگ (به مناسبت نمایشگاه آنلاین کتاب)

هم زمان با نمایشگاه کتاب آنلاین خبرنگاران تصمیم گرفتیم علاوه بر مقالاتی که در حوزه های مختلف کتاب های تخصصی آن حوزه را معرفی می کنند، یک فهرست کلی 50 تایی از کتاب هایی را به خوانندگان پیشنهاد بدهیم که به گمانمان می توانند رضایت مخاطبان ژانرهای گوناگون...

28 خرداد 1400

هشدار! این آپشن می تواند قاتل بچه ها شود

وقتی سوار ماشین شدیم، مثل همیشه از سقف بیرون رفت. تو اتوبان بودیم که یهو ترافیک شد و شوهرم پاشو گذاشت رو ترمز. پسرم با قفسه سینه خورد به لبه سان روف. دکترا گفتن استخوان جناق سینه ش شکسته و ریه شو پاره کرده و نتونستن براش کاری کنن. پسر نازنینم از دست رفت.

6 اردیبهشت 1400

مغز سازمان، جذب نخبگان؛ چگونه می توان نگاه متفاوتی به مدیریت منابع انسانی داشت؟

به نقل از اندیشه پویا؛ یک ماه پیش تر در مراسمی از گزارش سرمایه های انسانی خبرنگاران رونمایی شد؛ اتفاقی که نه فقط از منظر شفافیت این نهاد در بازار آزاد جالب توجه بود، بلکه می توانست نشان دهد مدل مدیریت منابع انسانی در بازارهای ایران چه رشدی پیدا نموده...

9 فروردین 1400

پیگیری اشیای تاریخی از اینترپل، قوانینی که هویت ایران را بر باد داد!

هویت هر کشوری در تاریخ چند هزار ساله آن تعریف شده و اشیاء تاریخی آن کشور، گنجینه ای از میراث باارزش مردمانش محسوب می گردد؛ میراثی که گاهی برخی کشورها برای تصاحب آن کارزاری به راه می اندازند که هویت و تاریخ را از آن خود نمایند. چند سالی است که بازگشت اشیای...

4 اسفند 1399

هتل4ستاره باوباب هالیدی ریزورت بامبوری، اقامتی خاطره انگیز در بهترین شهر کنیا

هتل باوباب هالیدی ریزورت به عنوان هتلی 4 ستاره در شهر بامبوری در ممباسا کنیا واقع شده است. این هتل زیبا در نزدیکی ساحل قرار گرفته است که به راحتی می توانید در عرض 5 دقیقه به ساحل دسترسی داشته باشید و خودتان را به صرف چای با تماشای منظره ای از ساحل مهمان...

29 بهمن 1399

چرا عربستان شهر العلا را برای میزبانی از سران شورای همکاری انتخاب کرد؟

تغییر محل برگزاری نشست سران شورای همکاری از بحرین به عربستان به اندازه انتخاب شهر تاریخی العلا در شمال عربستان به جای ریاض رویدادی استثنائی به شمار می رود.

24 بهمن 1399

لیبی، تاسیس کمیته مشورتی نشست گفتگوهای سیاسی

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور لیبی از تشکیل کمیته مشورتی برای نشست گفتگوهای سیاسی این کشور خبر داد.

22 بهمن 1399

تشکیل کمیته رسیدگی به تخلفات علمی خاتمه نامه ها در دانشگاه آزاد

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حمیدرضا زمانی زاده گفت: ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش دانشجویان و اعضای هیات علمی یکی از اولویت های مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است.

8 دی 1399

یک مقام امنیتی دخالت خارجی در انتخابات آمریکا را رد کرد

ایرنا نوشت: سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا سه شنبه شب گفت: با آغاز رسمی انتخابات ریاست جمهوری 2020 هیچ نشانه ای از دخالت های خارجی گزارش نشده است.

13 آذر 1399

خبرنگاران فرماندار: دهیاران دره شهر ایلام از برگزاری 70 مراسم ممانعت کردند

ایلام - خبرنگاران - فرماندار دره شهر استان ایلام گفت: دهیاران این شهرستان از برگزاری حدود 70 مراسم عروسی و عزا با تجمع زیاد طی چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته با استفاده از ظرفیت بزرگان ایلات و قبایل ممانعت کردند.

6 آذر 1399

الزامات جدید برای موفقیت صنایع فولاد

رئیس هیئت مدیره انجمن آهن و فولاد ایران گفت: با مدیریت هوشمند در کل فرایند صنعت فولاد که سازگاری مناسبی با محیط زیست دارد؛ باید فراوری مطابق با انتظار مشتری و بر اساس کیفیت باشد.

27 آبان 1399

دستاوردهای ICT کشور در نمایشگاه اقتدار 40 به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در چهلمین سالگرد گرامیداشت حماسه دفاع مقدس با عنوان اقتدار 40 و با شعار محوری ما قوی هستیم در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

12 آبان 1399

نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و سایپا برگزار گشت

نشست هماهنگی ملاقات پرسپولیس و سایپا با حضور مسئولان دو تیم و عوامل بازی برگزار گشت.

17 مهر 1399

از برپایی مجازی نمایشگاه های جشنواره جهانی مقاومت تا زمان اعلام فراخوان

دبیرکل ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت به دانشجو گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور احتمال اینکه امسال نتوانیم نمایشگاه هایمان را بطوری فیزیکی برگزار کنیم، بسیار زیاد است.

16 مهر 1399

آمریکا با ناکامی در تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران با شکست جدی روبرو شد

استادیار گروه روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به نفوذ آمریکا در شورای امنیت، گفت: آمریکا با ناکامی در تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران با شکست جدی روبرو شد.

15 مهر 1399

سرپرست استقلال: به اندازه کافی از داوری ضرر دیده ایم،بعضی حرف ها بهانه است، مجیدی خواست قرارداد 7 بازیکن تمدید گردد

کار ما هنوز تمام نشده و تا زمانی که به عنوان قهرمانی نرسیم نمی توانیم از چیزی با قطعیت صحبت کنیم. مطمئناً بازیکنان تیم استقلال در ادامه راه با تمام توان خود به میدان خواهند رفت و امیدوار هستم که بتوانیم قهرمانی جام حذفی را به طرفداران استقلال هدیه بدهیم....

12 مهر 1399

برخی فعالیت ها در 5 شهرستان البرز یک هفته تعطیل شد، احتمال اعمال محدودیت در کرج

خبرنگاران/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از اعمال محدودیت های یک هفته ای به منظور توقف چرخه شیوع کرونا در استان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، خبر داد.

15 شهریور 1399

لکسوس LC500 کانورتیبل مدل 2021 وارد بازار می شود

شرکت ژاپنی خودروی جدید خود به نام لکسوس LC500 را معرفی کرد.

24 اردیبهشت 1399

بهترین هتل های لوکس در مونت کارلو ، موناکو

شبه جزیره موناکو واقع در خلیج شمالی دریای مدیترانه و هم مرز با فرانسه و ایتالیا، یکی از مقصدهای گردشگری اروپایی بسیار توصیه شده و البته گران قیمت است. این کشور کوچک که با عنوان زمین بازی ثروتمندها و مشاهیر شناخته می گردد، مملو از جاذبه های گردشگری بی...

7 فروردین 1399

چهره ناامن ایران اصلاح می گردد

براساس سخنان رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران، در اسفند سمینار گردشگری اتاق های مشترک ایران با سایر کشورها به منظور اعتمادسازی و اصلاح چهره ناامن ایران صورت می گیرد.

6 فروردین 1399
تعداد: (32)