موسیقی

شعر عاشقانه شاد (مجموعه اشعار کوتاه و بلند عاشقانه و شاد)

شعر عاشقانه شاد، وصف حال دلدادگی عاشقی است که از عشق خود مسرور و در وصال معشوق است. گزیده ای از شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبا از شاعران قدیمی و جدید را در خبرنگاران بخوانید.

23 اسفند 1399

بیوگرافی کیهان کلهر؛ سفیر موسیقی ایران

بیوگرافی کیهان کلهر: کیهان کلهر متولد سوم آذر ماه سال 1342 در کرمانشاه است. وی نوازنده و آهنگساز منطقه کرد ایران است که ساز تخصصی او کمانچه است، ولی تنبور، سه تار و شاه کمان نیز می نوازد. کیهان کلهر هم در ایران و هم خارج از ایران اجرا های متعددی...

19 اسفند 1399

سلامت روان چیست و چگونه بدست می آید ؟

داشتن سلامت روان تمامی ابعاد زندگی شما را در بر می گیرد و احساس و حتی بر طرز فکر شما نیز تاثیر بسزای را دارد.

14 بهمن 1399

پلی لیست؛ حیفِ جهانبخش، آغازِ قربانی و بوی شمال

خبرنگاران: در پلی لیست با جستجو در اپ ها و وب سایت های دانلود موزیک، موزیک های محبوب یک هفته اخیر را پیدا می کنیم و در اینجا به اشتراک می گذاریم، طبیعتا لس آنجلسیها و خانم ها را محدودیت داریم و این البته بسته پیشنهادی نیست و بر اساس نظرات مردم است!

10 شهریور 1399

دانستنی هایی درباره فرهنگ ژاپنی ها که باید بدانید

قبل از اینکه بلیط پرواز خود به ژاپن را رزرو کنید و برای سفر به این کشور برنامه ریزی نمایید، دانستنی هایی درباره فرهنگ ژاپنی ها وجود دارند که بهتر است آنها را بدانید. این کشور دارای فرهنگی پیچیده بوده و بعضی رفتار و نکات معمول در این کشور وجود دارند که...

4 مرداد 1399

چرا باید شاهنامه بخوانیم؟

خبرنگاران/همدان عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه شاهنامه کتاب ارزشمند فردوسی، کارنامه هویت ملی ما است، گفت: شاهنامه، کتابی است اخلاقی که ارزش های انسانی را به بهترین نحو ممکن، به خواننده اش انتقال می دهد. ...

19 تیر 1399

حراج هنری در بهمن ماه برگزار می شود، قدرت یک عکس در معرفی ایران

به گزارش خبرنگاران، دومین روز برگزاری برنامه 10 روز با عکاسان ایران با سخنرانی غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و مشاور اقتصادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گشت.

30 خرداد 1399

با دیدنی های جزیره کرس آشنا شوید!

جزیره کرس یکی از محبوب ترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات در بین گردشگران است که در جنوب شرقی ساحل دریای مدیترانه فرانسه واقع است. اگر چه همیشه کشور فرانسه را با برج ایفل و قدم زدن در شب های عاشقانه اش می شناسند اما این جزیره با آب و هوای گرم و قله های چشمگیر...

26 اردیبهشت 1399

خبرنگاران کرونا، برنامه های هنری همدان را لغو کرد

همدان- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از لغو تمامی برنامه های هنری و نشست های فرهنگی در سراسر استان اطلاع داد و گفت: این برنامه ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

20 فروردین 1399

اصفهانی ها تفکیک جشنواره کودک و نوجوان را منطقی نمی دانند

به گزارش خبرنگاران، رسول زرگرپور شامگاه پنج شنبه در آیین جشن سینمای اصفهان و تجلیل از هنرمندان این عرصه گفت: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و شهر جهانی صنایع دستی است و سال آینده نیز پایتخت گردشگری اسلامی خواهد شد.

16 فروردین 1399

چهره ناامن ایران اصلاح می گردد

براساس سخنان رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران، در اسفند سمینار گردشگری اتاق های مشترک ایران با سایر کشورها به منظور اعتمادسازی و اصلاح چهره ناامن ایران صورت می گیرد.

6 فروردین 1399

میدان نقش دنیا ، قلب تپنده اصفهان

میدان نقش دنیا شب هایی دیدنی دارد. فکرش را بکنید یک میدان مستطیل که حوض بزرگی وسطش باشد و همه نورها بر روی سطح آب برقصند.

16 اسفند 1398

حذف ناخوشایند اسم آقا تختی از خیابانی که به نامش بود

به گزارش خبرنگاران، متن نامه قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی به فرماندار تهران که نسبت به حذف نام دنیا پهلوان غلامرضا تختی از خیابان فرعی منطقه یک شهر تهران اعتراض دارند به توضیح زیر است:

19 بهمن 1398

دانشجویان تئاتر پیشینه ای از هنر نمایش ندارند

ساربان با اشاره به شرایط کنونی هنر نمایش از خلأهای موجود و ضعف نمایشنامه های امروزی در بین دانشجویان گفت.

6 بهمن 1398

پوشش خوانندگان در کنسرت ها زیر ذره بین ناظران

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: نظارت بر اجرای کنسرت ها و فرهنگسازی که ممکن است این رویدادها داشته باشند جزو تاکیدات ما است.

20 دی 1398

انفرادی متقاضی حضور در جشنواره فجر شد

فیلم سینمایی انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

5 دی 1398