مد و زیبایی

به چند دلیل باید آب و لیمو بنوشیم

نوشیدنی آب و لیمو را جایگزین نوشیدنی های قندی کنید تا بدن به جای کربوهیدرات ، ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین سی، پتاسیم و منیزیم را به دست آورد.

16 آذر 1399

خبرنگاران فرماندار: دهیاران دره شهر ایلام از برگزاری 70 مراسم ممانعت کردند

ایلام - خبرنگاران - فرماندار دره شهر استان ایلام گفت: دهیاران این شهرستان از برگزاری حدود 70 مراسم عروسی و عزا با تجمع زیاد طی چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته با استفاده از ظرفیت بزرگان ایلات و قبایل ممانعت کردند.

6 آذر 1399

کدام صنوف تهران از امروز تعطیل است؟

از امروز فعالیت سه گروه شغلی در 43 شهرستان کشور تعطیل می گردد. اما شهرستان تهران از استان تهران مشمول این محدودیت نیست و براساس اعلام اتاق اصناف، محدودیت ها در تهران مانند هفته های گذشته است.

3 آذر 1399

برخی فعالیت ها در 5 شهرستان البرز یک هفته تعطیل شد، احتمال اعمال محدودیت در کرج

خبرنگاران/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از اعمال محدودیت های یک هفته ای به منظور توقف چرخه شیوع کرونا در استان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، خبر داد.

15 شهریور 1399

بررسی7 مدل نیمکت پارک

حتماً شما نیز به هنگام رفتن به پارک نیمکت هایی را دیده اید که دارای طراحی بسیار زیبا بوده و رنگ آمیزی جالب آنها به پارک حال و هوای بهتری بخشیده است. با نشستن بر روی نیمکت پارک می توانید ساعتی را به دور از دغدغه های زندگی سپری کنید. انواع نیمکت پارک در طرح...

6 شهریور 1399

آیا با استارتاپ های پیروز ایرانی آشنا هستید؟

اکوسیستم مالی ایران قابلیت بسیاری درزمینه پیشرفت استارتاپ ها دارد، به خصوص حالا که دسترسی ما به خدمات بسیاری از استارتاپ های خارجی با محدودیت روبرو شده است. کافی است کمی خلاق باشید و از الگوی پیشرفت نمونه های پیروز خارجی بهره ببرید. آن وقت خواهید توانست...

20 مرداد 1399

کاخ اردشیر بابکان یا آتشکده فیروزآباد از جاذبه های گردشگری فارس، عکس

در ضلع شرقی این آتشکده، چهار ساختمان گنبدی شکل وجود دارد که به اندازه یک متر از قطر سقف این گنبدها باز است.

1 مرداد 1399

آبشار دوی، آبشاری کوچک اما متفاوت در پخارا، عگس

نام نپالی آبشار دوی، پاتاله چانگو (Patale Chhango) به معنی آبشار زیرزمینی است. این آبشار از دریاچه فیوا سرچشمه می گیرد و بعد از سرازیر شدن به سمت پایین، فشار آب گودال هایی را به وجود می آورد که شکل های آن ها به نوبه خود دیدنی است. سپس جریان این آبشار به داخل یک...

20 تیر 1399

کابینت های گلاس چیست؟

آیا تا به امروز به اهمیت کابینت در آشپزخانه پی برده اید؟ آیا کابینت های گلاس مورد پسند شما می باشد؟ همان طور که می دانید کابینت ها از جمله تجهیزاتی هستند که وجود آنها در هر آشپزخانه الزامی می باشد. این تجهیزات ضروری علاوه بر کارایی, نمایی شیک و جذاب به...

6 تیر 1399

سریال نون خ؛ فرصتی برای تبلیغات گردشگری استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: معتقدم تا به امروز پروژه ای به بزرگی نون خ 2 در حوزه تبلیغات گردشگری استان نداشته ایم.

13 خرداد 1399

با دیدنی های جزیره کرس آشنا شوید!

جزیره کرس یکی از محبوب ترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات در بین گردشگران است که در جنوب شرقی ساحل دریای مدیترانه فرانسه واقع است. اگر چه همیشه کشور فرانسه را با برج ایفل و قدم زدن در شب های عاشقانه اش می شناسند اما این جزیره با آب و هوای گرم و قله های چشمگیر...

26 اردیبهشت 1399

میلیون ها ماسک خارجی در راه ایران ؛ نحوه توزیع ، کمبود محلول و ژل ضدعفونی چه زمانی رفع می گردد؟

رئیس سازمان غذا و دارو با اعلام خبر ورود ده ها میلیون ماسک خارجی از انواع مختلف طی امروز و روزهای آینده به کشور درباره نحوه توزیع آنها بین مردم شرح داد.

26 فروردین 1399

بهترین هتل های لوکس در مونت کارلو ، موناکو

شبه جزیره موناکو واقع در خلیج شمالی دریای مدیترانه و هم مرز با فرانسه و ایتالیا، یکی از مقصدهای گردشگری اروپایی بسیار توصیه شده و البته گران قیمت است. این کشور کوچک که با عنوان زمین بازی ثروتمندها و مشاهیر شناخته می گردد، مملو از جاذبه های گردشگری بی...

7 فروردین 1399

میدان نقش دنیا ، قلب تپنده اصفهان

میدان نقش دنیا شب هایی دیدنی دارد. فکرش را بکنید یک میدان مستطیل که حوض بزرگی وسطش باشد و همه نورها بر روی سطح آب برقصند.

16 اسفند 1398

بزن بریم ویترین گردی!

ویترین گردی از جاذبه های گردشگری شهرها است. آدم های زیادی با چرخ زدن میان ویترین ها تفریح می نمایند.

8 اسفند 1398

آبشار کبودوال، توری سپید بر موهای خزه ها

استان های شمال کشور به دلیل آب و هوای بی نظیر خود از جمله دیدنی ترین استان ها هستند؛ از سویی بعضی جاذبه های گردشگری در این مناطق همچنان بکر و دست نخورده مانده، که هر توریستی را برای دیدن شان وسوسه می نماید، مانند آبشار کبودوال استان گلستان.

5 اسفند 1398

بهترین بازیگران 2019 سینما از نگاه هالیوود ریپورتر

سالی که گذشت شاهد نمایش شماری از فیلم های مطرح بود که بازیگران حرفه ای و تازه کار در آن ها خوش درخشیدند.

15 بهمن 1398

و اما سیاره عشق &hellip؛عاشقانه های حیوانات ، تصاویر

خداوند عشق را نه فقط در وجود انسانها بلکه در وجود تمام موجودات زنده نهاده است…

24 آذر 1398

رضایی: نوع مبارزه مقصودی مقابل بیابانی بی نظیر بود، به 13-12 سالگی ام رفتم!

مدیر فنی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت که از مبارزه مقصودی با بیابانی در هفته اول لیگ لذت برده است.

8 آذر 1398

ساماندهی اصناف مزاحم در زاهدان

فرشته بامری - خبرنگار: امروزه مشاغل مزاحم به یکی از دغدغه های اساسی شهروندان زاهدانی به ویژه صاحبان واحدهای مسکونی و تجاری تبدیل شده است.

14 آبان 1398