روانشناسی

پیغام ملاقات با گوا برای گل محمدی، نیمکت نشینان خوب یا خوش شانس؟

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در ملاقات برگشت شب گذشته خود مقابل گوا هند به قاطع ترین پیروزی خود در رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا رسید. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به پیروزی چهار بر صفر مقابل این تیم رسیدند که از بازیکنان نیمکت نشین خود نظیر:...

28 اردیبهشت 1400

25 راهکار عالی برای کاهش وزن سریع تر

اضافه وزن و چاقی مسئله ای است که افراد زیادی درگیر آن هستند. بسیاری از افراد ادعا می کنند که وزنشان حتی اگر آب هم بخورند، افزایش پیدا می کند. این افراد به هر دری می زنند، نمی توانند چربی های اضافی بدن خود را آب کنند و وزنشان را کاهش دهند. اگر شما هم جزو این...

8 فروردین 1400

کسانی که افرادی مثل رسول پناه را گزینش می کنند، باید پاسخگو باشند

حمیدرضا گرشاسبی می گوید تار و پود من در ورزش شکل گرفته و من نمی توانم خیانت کنم.

27 بهمن 1399

سلامت روان چیست و چگونه بدست می آید ؟

داشتن سلامت روان تمامی ابعاد زندگی شما را در بر می گیرد و احساس و حتی بر طرز فکر شما نیز تاثیر بسزای را دارد.

14 بهمن 1399

15 علت گریه نوزاد بعد از شیر خوردن

گریه نوزاد بعد از شیر خوردن دلایل زیادی می تواند داشته باشد که باید بررسی شود که اگر موضوع جدی است به پزشک مراجعه شود؛ در این مقاله 15 مورد از دلایل گریه نوزاد بعد از شیر خوردن بیان شده است.

11 بهمن 1399

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

خبرگزاری خبرنگاران- تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که چگونه بدون پشت سر گذاشتن غول کنکور می توان وارد دانشگاه شد؟

18 آذر 1399

به چند دلیل باید آب و لیمو بنوشیم

نوشیدنی آب و لیمو را جایگزین نوشیدنی های قندی کنید تا بدن به جای کربوهیدرات ، ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین سی، پتاسیم و منیزیم را به دست آورد.

16 آذر 1399

دلایل کمردرد صبحگاهی و درمان آن

اغلب بیدار شدن با کمردرد می تواند نشان دهنده وجود مسئله ای در شرایط خواب شخص، نوع بالش و تشک باشد. با این وجود، کمردرد صبحگاهی می تواند نشانه بیماری نیز باشد.

8 آبان 1399

چگونه کار هوشمندانه را جایگزین کار بیشتر کنیم؟

کار کردن همواره سختی های خاص خود را داشته است، حتی اگر از کار خود لذت ببریم! با این حال این به معنی تحمل هر گونه عذاب و ناکامی نیست. روش هایی که در این مقاله معرفی می کنیم، برای هوشمندانه تر کار کردن و کسب نتایج بهتر با کمترین زحمت و زمان، بسیار کارآمد هستند....

2 آبان 1399

قدرت تلقین چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

حتما برای شما نیز پیش آمده است که پس از شنیدن اخباری ناراحت کننده در خصوص سرقت از یک منزل، دائما فکر کنید که شاید این اتفاق برای شما نیز رخ دهد. این واکنش توهم یا بدبینی نیست، تلقین است. تلقین از ضمیر ناخودآگاه ما می آید و می تواند ما را به انجام کاری وادار...

30 مهر 1399

پرونده پرحاشیه کنکور 99 در روزهای کرونایی بسته شد ، رهایی داوطلبان از بند اظهارنظرهای بی اساس مسئولان

پرونده برگزاری کنکور سراسری 99 با تمام ماجرا های پرفراز و نشیب درحالی به سرانجام رسید که بیش از یک میلیون داوطلب همراه با خانواده هایشان نفسی راحت کشیدند.

20 مهر 1399

خبرنگاران عبور از کرونا با تاب آوری ملی نظام سلامت

تهران- خبرنگاران- تاب آوری ملی به داشتن عملکردی با ثبات و سازگار در شرایط پیش بینی نشده و اغلب اجتناب ناپذیر اطلاق می گردد. از طرفی افراد تاب آور با وجود آنکه در معرض خطر قرار می گیرند، اما با مدیریت این شرایط اصولا دچار اختلال جدی نمی شوند.

24 مرداد 1399

حراج هنری در بهمن ماه برگزار می شود، قدرت یک عکس در معرفی ایران

به گزارش خبرنگاران، دومین روز برگزاری برنامه 10 روز با عکاسان ایران با سخنرانی غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و مشاور اقتصادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گشت.

30 خرداد 1399

خبرنگاران 200 مورد مشاوره کرونایی در دماوند ارایه شد

تهران- خبرنگاران - رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: از زمان شیوع کرونا تا به امروز به بیش از 200 نفر به وسیله تلفن 123 این نهاد در ارتباط با پیشگیری از این بیماری و غلبه بر اضطراب ناشی از آن مشاوره ارائه شد.

16 خرداد 1399

کرونا در چه صورت برای سالمندان خطرناک نیست

مهر/ رئیس انجمن علمی سالمند شناسی و طب سالمندان ایران، گفت: کرونا برای آن دسته از سالمندانی که نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی را رعایت میکنند بیماری خطرناکی نیست.

8 خرداد 1399

فصل دوم عصر جدید با چه تغییراتی همراه است؟

فصل دوم برنامه تلویزیونی عصر جدید از امروز روی آنتن شبکه سه سیما می رود اما تفاوت این برنامه با فصل اول آن چه نکاتی است؟

5 اردیبهشت 1399

توصیه های پیشگیرانه به مادران باردار در مقابله با کرونا ویروس

مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، توصیه و پیام های آموزشی برای مادران باردار در مقابله و پیشگیری از بیماری کووید 19 را مطرح کردند.

3 اردیبهشت 1399

تدریس خصوصی درس شیمی در تهران

هدف از تدریس خصوصی یاری به دانش آموزان برای تبدیل شدن به دانش آموزانی مستقل است و مهارت های لازم برای موفقیت در مدرسه و کنکور را در اختیار آن ها قرار می دهد.

29 فروردین 1399

اندیشکده، بازی مرگ جدید پنتاگون برای ترویج خشونت

رسانه آمریکایی با توجه به قرار دریافت یک بازی جدید در وب سایت نیروی هوایی آمریکا برای جذب خلبان پهپاد به نقش این بازی ها در ترویج خشونت توسط پنتاگون پرداخت.

11 فروردین 1399

چرا دست هایم خواب می رود؟

خواب رفتگی در یک یا هر دو دست، با احساس از دست دادن حس در دست یا انگشتان توصیف می گردد. اغلب، بی حسی دست ممکن است با تغییرات دیگری مانند احساس سوزن و سوزن، سوزش یا گزگز همراه باشد.

27 اسفند 1398
تعداد: (22)